Komfortní prodej
Služby při zajištění prodeje v roce 2024
-
audit nemovitosti, právních vztahů a okolních vlivů
-
pořízení fotodokumentace a situačních nákresů
-
audit aktuálního stavu trhu ve vztahu k prodávané nemovitosti
-
určení strategie a postupů vedoucích k realizaci případu v zájmu klienta
-
zpracování pořízených dat do celkové inzertní a prezentační nabídky
-
umístění nabídky na nejsledovanější realitní servery
-
možnost překladu nabídky do angličtiny a umístění nabídky na speciálních stránkách určených pro zahraniční klientelu (komerční objekty)
-
pravidelné sledování statistických dat návštěvnosti nemovitosti na serverech, jejich vyhodnocení a podání informace klientovi
-
evidence každého volajícího zájemce (jméno a telefon) a informování klienta o každém aktuálním kontaktu
-
zajištění prohlídek nemovitostí se zájemci dle jejich potřeb včetně sobot, nedělí a svátků. Pracovní doba dle potřeby klienta, zpravidla v rozmezí 7,00 – 23,00 hod (týká se i telefonické a počítačové komunikace)
-
evidence průběhu a výsledku každé prohlídky, pravidelná hlášení o stavu zakázky
-
vypořádání vztahů zapsaných v Katastru nemovitostí
-
po nalezení solventního zájemce vypracování a návrh kupních, popř. rezervačních a dalších smluv advokátní kanceláří
-
finanční transakce formou účtu advokátní úschovy na základě smlouvy o advokátní úschově
-
spolupráce s bankami a dalšími finančními institucemi při požadavku zajištění úvěru od kupujícího
-
součinnost se stavebními a dalšími úřady a institucemi
-
zajištění úkonů vyplývajících ze zákona o Katastrálních úřadech
-
ověření stavu zápisu vlastnictví v katastru nemovitostí
-
příprava předávacího protokolu a osobní přítomnost při předání nemovitosti
-
ověření a kontrola finančního vypořádání dle Kupní smlouvy,